Postup pri nákupe
Nákup v našom webshope nie je podmienený registráciou užívateľa. So zadanými adresami a štatistickými údajmi našich zákazníkov zaobchádzame ako s osobnými informáciami. Údaje potrebné k optimálnemu splneniu objednávky dáme k dispozícii výlučne len kuriérskej službe. Vyhľadávanie a výber výrobkov - Výrobky nie sú kategorizované do skupín, nakoľko sa jedná o jeden typ výrobku. Priamo po výbere určitej košele sa Vám zobrazia informácie o výrobku.
Informácie o výrobku - Pri každom výrobku je uvedený názov, jeho číslo, cena, farebné prevedenie a rozmery. V krátkosti uvádzame zloženie materiálu, z ktorého je vyrobený, resp. vlastnosti.
Výber výrobku, vloženie do koša - Kliknutím na ikonu koša
nachádzajúcu sa pri výrobku, ktorý si mienite zakúpiť, je
možné žiadaný výrobok uložiť do koša. Vtedy sa objaví zoznam obsahu koša, v
ktorom sú uvedené už predtým vybrané výrobky, ich ceny jednotlivo, ako aj suma
celkovej objednávky. V tomto štádiu je ešte možné previesť zmeny, pridať alebo
odobrať množstvo výrobkov, ktoré si chcete zakúpiť, či vymazať z koša,
respektíve pokračovať v nákupe.
V prípade, Ak nepatríte medzi registrovaných zákazníkov, pri podaní objednávky
žiadajte o údaje o vyúčtovaní, respektíve o cene za dodávku.
Pri nákupe prevyšujúcom sumu 100 Eur prevezmeme na seba náklady za doručenie. Ak objednávka nedosahuje sumu 100 Eur, účtujeme poplatok vo výške 4,00 Eur za balenie a doručenie.
Zľavy - V našom webshope stále ponúkame nejaké výrobky v
akcii. V prípade týchto výrobkov platí akciová cena do výpredaja zásob na
sklade.Pri využití zliav majte prosím na zreteli nasledujúce upozornenia:
- V prípade výrobkov v akcii sa nedajú uplatniť ďalšie zľavy (individuálne/
zľava pre kmeňového zákazníka).
- Zľavy s presne stanoveným termínom ukončenia sú platné a je možné ich využiť
len v stanovenom období.
- Nie je možné zlúčenie, nakopenie zliav (individuálne/ zľava pre kmeňového
zákazníka).
Voľba spôsobu platby - Ak objednávate z webshopu v slovenskom jazyku a tovar žiadate zaslať na slovenskú adresu, môžete si pri odoslaní objednávky vybrať spomedzi týchto spôsobov úhrady jeho protihodnoty: platba pri doručení zásielky (na dobierku) alebo platba prevodom na účet. Cena za dodávku do domu je nezávislá od toho, ktorý zo spôsobov úhrady si zvolíte.
Podanie objednávky - Objednávku je možné odoslať kliknutím na ikonu podania objednávky. Odoslanú objednávku spätne potvrdíme zaslaním e-mailovej správy zákazníkovi. V prípade, že nedošla správa o potvrdení objednávky, obráťte sa prosím na našu službu zákazníkom.
Môže sa stať, že po prijatí objednávky nemáme k dispozícii dostatočné množstvo jednotlivých žiadaných výrobkov pre pokrytie dopytu všetkých zákazníkov. V tomto prípade Vás naša služba zákazníkom formou e-mailovej správy alebo na vami uvedenom telefónnom čísle bude informovať o alternatívnych možnostiach.
Doručenie objednávky - Objednávky na území Slovenskej republiky doručuje kuriérska služba a to v pracovných dňoch od 8 do 17 hodiny, bez predbežného telefonického dojednania presného času doručenia (preto podľa možnosti žiadajte o donášku na adresu Vášho zamestnania).
Výmena tovaru, vrátenie peňazí - Ak dôjde k výmene tovaru, respektíve návratu kúpnej ceny, v každom prípade Vás o tom budeme informovať prostredníctvom e-mailu a dáme Vám vedieť, čo je nutné v tejto súvislosti podniknúť. Prípadné chyby a nedorozumenia, ktoré sa pri nákupe vyskytnú, môžu viesť k reklamácii. V prípade každej reklamácie budeme postupovať v súlade s našimi obchodnými podmienkami. Na všetky Vaše pripomienky, ktoré nám odošlete budeme reagovať a v prípade chyby, ktorej by sme sa dopustili my alebo kuriér budeme postupovať pružne - majúc na zreteli záujmy našich zákazníkov.
Zlúčenie objednávok - Náš informačný systém žiaľ neumožňuje zlúčenie objednávok, ktoré nám boli odoslané v rôznych dňoch.
Kontakt na službu zákazníkom
Tel.: +421 55 6252 820 ( Po-Pi 08:00-16:00)
email: info@cktrinity.sk